sábado, 22 de noviembre de 2014
Enunciats de problemes (al centre de reeducació)
He posat en pràctica l'activitat dels enunciats de problemes amb una estudiant de 6è de primària. L'estudiant ha fet l'activitat bastant motivada, potser perquè el format era diferent al que normalment troba. Li he demanat què li ha semblat l'activitat i m'ha dit que bé, que li ha agradat, tot i que fer problemes no li agrada gaire.
ASPECTES A MILLORAR:
L'alumna ha fet un dels problemes correctament perquè ha descartat dos enunciats del problema i no perquè realment associès que l'enunciat correcte era el que tenia sentit. A més, en un dels problemes, el primer enunciat que ha agafat era el correcte i ja no ha llegit detingudament els altres enunciats. Això m'ha fet replantejar-me l'activitat i quedaría així:
En primer lloc, l' estudiant llegeix el primer enunciat i resol el problema.Fa el mateix amb el segon i tercer enunciat. És important que entengui quina és la situació que es planteja en cada cas. Posteriorment, es dóna la làmina on hi ha la resposta. Es demana llavors a l'estudint quin dels enunciats (que ja entén) correspon a la resposta.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario